Indlæser
Stærke Kunderelationer
Dato og tid
Mandag d. 3. februar 2020 kl. 08:00 til onsdag d. 4. marts 2020 kl. 16:00
Tilmeldingsfrist
Onsdag d. 26. februar 2020 kl. 09:00
Sted
Hotel Christiansminde ,
Christiansmindevej 16,
5700 Svendborg
Hotel Christiansminde
Christiansmindevej 16
5700 Svendborg
Stærke Kunderelationer
Arrangementsbeskrivelse
Intern & ekstern kundeservice
Sharefifty5 har i samarbejde med ITB og Fyns Maritime Klynge udviklet kurset: ”Stærke kunderelationer – god kundeservice er god forretning”. Kursisten får ved deltagelse omfattende kompetenceudvikling indenfor kundekontakt og service, uanset om relationen til kunden foregår internt i virksomheden eller ude hos kunden.
Professionel og løsningsorienteret kundeservice, hvad enten den er digital, telefonisk eller personlig, er fuldkommen afgørende for en kundes opfattelse af virksomheden. Det handler om at kunne afdække kundens behov, at skabe tryghed og tillid i relationen og at håndtere konfliktsituationer. Det er derfor en god ide at investere både ressourcer og tid på at skabe det stærkeste fundament for medarbejdere, der arbejder med kundeservice.
Forretningsudvikler, tidligere salgschef og direktør for Brynk Business Academy Bjarne Brynk står for undervisningen, og b.la. opkvalificere kursisten i: typologiforståelse, selvforståelse, kommunikationsteknikker, forståelse af mersalg, konflikthåndtering, indvendingsbehandling og meget andet.
Pris: 1200 kr. ekskl. moms, kurset ”Stærke Kunderelationer – god service er god forretning” betaler man kun for forplejning, materialer og med sin tid. Undervisningen, der har en markedsværdi på ca. 9.000 kr., dækker vi.
Introduktionsdag
Opstart med udgangspunkt i kursisten. d. 3 februar 2020 Kl. 08.00 – 16.00/ Afholdes på: Hotel Christiansminde
Indhold: Personlighedstest, typologiforståelse, selvforståelse, adfærdsmønstre.
Målgruppe:
Kundeservicemedarbejdere, kundesupport, projektledere & serviceteknikkere. Alle der løser opgaver for kunderne via f.eks. telefon online eller mail support.
Specialisering // Vælg det der passer til dig
Intern salg og service
D.19.-20. februar 2020 kl. 08.00-16.00
Fremtidsfabrikken II, Kvægtorvet i Svendborg
Download program her
Ekstern salg og service
D. 3.-4. marts 2020 kl. 08.00-16.00
Fremtidsfabrikken II Kvægtorvet i Svendborg
Download program her
Tilmelding: Du tilmelder dig kurset ved at ringe eller skrive til Lea Apollo-Rasmussen på: Tlf.: 24789323 eller mail: lea.apollo.rasmussen@svendborg.dk
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >