Hop til hovedindholdet

Svendborg Kommune logo

Stærke kunderelationer - styrk dine kompetencer inden for salg og kundekontakt


Dato og tid

Mandag d. 8. februar 2021 kl. 08:30 til fredag d. 26. februar 2021 kl. 12:00

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 8. februar 2021 kl. 07:30

Sted

Online, online, online online Online
online
online online

Stærke kunderelationer - styrk dine kompetencer inden for salg og kundekontakt


Stærke kunderelationer - styrk dine kompetencer inden for salg og kundekontakt

Du får ved deltagelse på “Stærke kunderelationer - styrk dine kompetencer inden for salg og kundekontakt” omfattende kompetenceudvikling indenfor kundekontakt, salg og service, uanset om kunderelationen foregår i virksomheden eller ude hos kunden.

Professionel og løsningsorienteret kundeservice, hvad enten den er digital, telefonisk eller personlig, er fuldkommen afgørende for dine kunders opfattelse af virksomheden.

Det handler om at kunne afdække kundens behov ved at skabe tillid og tryghed, og gennem dialog kunne håndtere indvendinger.

Du kan se frem til, at få nye kompetencer i typologiforståelse, værdiskabende
spørgeteknik, mersalg, konflikthåndtering, indvendingsbehandling og meget andet.

Dato: d. 8. februar fra kl. 8.30-12.30

Dato: d. 22. februar fra kl. 08.30-12.30

Opfølgning: d. 26. februar fra kl. 9.00 - 12.00


Sted: Kurset afvikles online og du vil få tilsendt et link inden opstart

Kontakt: lea.apollo.rasmussen@svendborg.dk

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >